Vânzările H&M au revenit pe plus în primul semestru din 2021, dar sunt încă departe de maxime. Grupul suedez de modă a raportat pentru România vânzări de 1.046 de milioane de coroane suedeze (102 mil. euro), cu 19% mai mari decât în primul semestru din 2020

Autor: Cristina Roşca 03.08.2021

Vânzările gigantului de modă suedez H&M au revenit pe plus în primele şase luni din acest an faţă de perioada com­pa­rabilă din 2020, aceasta fiind prima creştere de după 2018 la nivelul primului semestru. Totuşi rezultatele sunt departe de maxi­mele obţinute în acelaşi an 2018 – 1.256 mil. coroane suedeze (123 mil. euro).

Mai exact, anul acesta grupul suedez de modă a raportat pentru România vânzări de 1.046 de milioane de coroane suedeze (102 milioane de euro), cu 19% mai mari decât în primul semestru din 2020. Primul semestru pentru H&M este conform anului financiar al suedezilor – de la 1 decembrie la 31 mai anul următor.