Carrefour şi-a restructurat reţeaua din România în primele şase luni din 2021 şi mai are 353 de magazine, cu 16 mai puţine decât la finalul lui 2020. Vânzările sunt însă pe trend ascendent
Autor:
Cristina Roşca
04.08.2021
♦ Singurul format pe plus ca număr de magazine este cel de hipermarketuri ♦ Cea mai mare scădere este înregistrată pe formatul de proximitate, unde numărul de magazine a scăzut cu 12, iar o explicaţie poate fi faptul că cel mai mare francizat al francezilor a vândut zece magazine către Profi ♦ România este piaţa cu cea mai mare scădere a numărului de magazine dintre ţările importante pentru Carrefour.
Grupul francez Carrefour, care acoperă pe plan local mai multe formate de magazine, mai avea în România la finalul lunii iunie o reţea de 353 de unităţi, cu 16 mai puţine decât la finalul lui 2020, arată o analiză a ZF făcută pe baza datelor publice.
Astfel, numărul de magazine de supermarketuri (Carrefour Market), unităţi de proximitate (Express) şi cash&carry (Supeco) a scăzut în primul semestru din acest an faţă de finalul anului trecut, în timp ce numărul de hipermarketuri a crescut cu unu.