După Afaceri, revista de lifestyle a ZF. Antreprenorii de pe piaţa cafelei: Oamenii au început din ce în ce mai mult să-şi prepare cafea de specialitate acasă, prin diferite metode. Bucureştiul rămâne una dintre cele mai efervescente pieţe la nivelul capitalelor europene atunci când vine vorba de cafeaua de specialitate, cu o cafenea la 26.000 de locuitori

Autor: Alina-Elena Vasiliu 05.08.2021

Piaţa locală a cafelei continuă să se spe­cia­lize­ze, atât prin localuri noi, cât şi printr-o atenţie mai mare acordată de consumatori preparării cafe­lei, este constatarea unora dintre cei mai ac­tivi antreprenori locali din domeniu, scrie revista lunară de lifestyle de lux După Afaceri Premium. „Din momentul în care Meron a intrat pe piaţa cafelei de specialitate (mai exact în anul 2015) până astăzi, a avut loc un proces de educare a consumatorului la care ştim că am contribuit şi noi“, spun reprezen­tan­ţii Meron, o reţea de 17 ca­fenele cu o prăjitorie proprie.