Mallurile, mai lovite de criză decât parcurile de retail: primele au avut vânzări cu 20% mai mici, parcurile cu 9,5%. „Parcurile de retail au reuşit să diminueze considerabil pierderile generate de pandemie şi de restricţii“

Autor: Cristina Bellu 05.08.2021
Afacerile companiilor care deţin parcurile de retail din România au scăzut anul trecut cu 9,5% faţă de căderea de 20,6% înregistrată în cazul mallurilor, indică o analiză a companiei de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox, care a luat în calcul rezultatele financiare a peste 60 de proiecte de retail modern. Rezultatele arată o scădere medie a cifrei de afaceri de 18,5% comparativ cu anul 2019, ultimul an fără restricţii de funcţionare, de la 607 mil. euro la 495 mil. euro, astfel că proprietarii de centre comerciale - malluri şi parcuri de retail - din România au avut un impact de circa 112 milioane de euro în venituri, ca urmare a situaţiei pandemice.