Digi, cu peste 13 milioane de abonamente la net, TV, telefonie fixă şi mobilă: în ultimul an numărul de activări al facturii electronice a crescut cu 16%

Autor: Adrian Seceleanu 07.08.2021

Gigantul din piaţa de cablu Digi, care are peste 13 milioane de abonamente active la serviciile de cablu şi satelit TV, internet şi telefonie fixă şi mobilă, a înregistrat în ultimele 12 luni un salt de peste 10% al activărilor pentru facturile livrate în format electronic.

“În ultimele 12 luni, numărul activărilor de facturi electronice a crescut cu 16% (iulie 2021 vs. iulie 2020), cu o rată de activare net superioară mediei lunare înregistrate în 2019, dar în scădere faţă de activările înregistrate în perioada de vârf a pandemiei COVID 19 (martie – mai 2020)”, conform datelor companiei.

“Prin activarea facturii electronice, întreg procesul de emitere şi primire a facturilor este digitalizat şi informaţiile sunt transmise către aceştia cu promptitudine, clienţii au acces instant la numeroase date - total plată, data scadentă, status factură, factură detaliată -  fără să mai fie nevoiţi să caute în sertarul cu acte iar confidenţialitatea datelor este protejată datorită contului securizat, iar facturile pot fi accesate şi descărcate oricând şi de pe orice dispozitiv”, conform companiei.

Clienţii au la dispoziţie trei modalităţi prin care pot activa factura electronică: Se autentifică în contul de client, iar din meniul principal selectează „Facturile mele - Activează factura electronică”;  Pe site-ul DIGI.ro, dau click pe meniul Factura electronică, dreapta sus, iar după ce completează formularul cu datele specifice, confirmă activarea serviciului prin accesarea link-ului trimis pe adresa de e-mail menţionată; Apelează serviciul Relaţii cu clienţii sau vizitează unul dintre punctele de prezenţă DIGI, unde angajaţii îi vor ajuta, iar la final abonaţii vor accesa link-ul de confirmare, transmis pe adresa de e-mail menţionată anterior”.