Companiile de consultanţă Franchwise şi Eatvisory se asociază pentru a dezvolta piaţa HoReCa din Transilvania prin intermediul francizelor

Autor: Cristina Roşca 10.08.2021

♦ Cele două părţi vor 20 de proiecte locale noi în următorul an.

Compania de consultanţă în domeniul francizelor Franchwise şi firma Eatvisory, activă în acelaşi domeniu, al consultanţei, dar în HoReCa, au semnat un parteneriat şi vor să dezvolte piaţa de restaurante, cafenele şi baruri din Transilvania în sistem de franciză. În urma acestui parteneriat, Franchwise estimează un număr total de 20 clienţi noi din această regiune a ţării în următorul an.

„Dezvoltarea operaţiunilor noastre pe piaţa din Transilvania vine într-un context în care interesul antreprenorilor pentru a-şi franciza afacerea este foarte ridicat. De asemenea, Clujul reprezintă un model pentru antreprenorii români care vor să-şi francizeze şi să-şi internaţionalizeze afacerile datorită rezultatului înregistrat de companii ca SaladBox şi Noodle Pack“, a declarat Paul Voicu, managing partner la Franchwise, companie activă de zece ani pe piaţa de francize, perioadă în care a lucrat cu peste 50 de companii locale şi internaţionale.