Hipermarketul La Cocoş din Bucureşti are vânzări de 20 mil. euro în primele şapte luni din 2021. E abia primul an de funcţionare, în 2022 ne bugetăm creştere de 35-40%

Autor: Cristina Roşca 21.08.2021

♦ Magazinul din Bucureşti a fost deschis la jumătatea lui noiembrie 2020 ♦ Mai există o unitate în Ploieşti, ce a fost inaugurată în 2014 ♦ Ambele magazine sunt active pe formatul de hipermarketuri cu preţuri mici ♦ Investiţia iniţial într-un astfel de spaţiu este de 4-5 mil. euro ♦  Ambele unităţi merg spre vânzări cumulate de 105-110 mil. euro în 2021.

Hipermarketul La Cocoş, deschis la final de 2020 în complexul Vitantis din Capitală, a obţinut în primele şapte luni din an vânzări de peste 20 de milioane de euro fără TVA şi merge conform planurilor iniţiale care vizează înca­sări de 180-200 mil. lei (35-40 mil. euro) fără TVA la nivelul întregului 2021.

„La zi, avem vânzări de 23-24 mil. euro fără TVA. Suntem în buget şi mergem înainte cu estimările iniţiale“, spune Florin Cislariu, managerul magazinului La Cocoş din Bucureşti.