2Performant lansează AliExpress în platforma de marketing afiliat. Acţiunile, plus 5,3% marţi

Autori: Cristina Bellu , Liviu Popescu 18.08.2021

Compania de tehnologie 2Performant, principalul jucător din piaţa de marketing afiliat din România, listată pe piaţa AeRO a BVB (simbol bursier 2P), lansează AliExpress în platforma sa de marketing afiliat, în urma unui parteneriat cu Admitad, o reţea de afiliere prezentă pe pieţele din Europa, Asia şi America de Sud, cu vânzări de peste 5 miliarde de dolari anul trecut.

În urma acestui anunţ, acţiunile 2P înregistrau marţi la ora 16.10 o creştere de 5,3%, pe fondul unor tranzacţii de 66.500 de lei, potrivit datelor BVB.

„Programul de afiliere AliExpress din 2Performant.com este un program global, prin care afiliaţi din întreaga lume vor putea colabora cu celebrul marketplace, parte din Alibaba Group, care numai în ultimul an fiscal a generat vânzări în valoare de peste 1,2 trilioane de dolari şi are peste 1 miliard de consumatori activi”, spun reprezentanţii companiei.