Ce propune proiectul Lecţii de Business, o nouă iniţiativă media a Ziarului Financiar, alături de First Bank

Autor: Roxana Petrescu 19.08.2021

Ziarul Financiar, cea mai complexă platformă de informaţii de afaceri, alături de First Bank lansează azi un nou proiect video, Lecţii de Business, o iniţiativă media prin care cei mai mari antreprenori din România vorbesc des­chis despre cum au trecut prin criza anului 2020, care au fost cele mai importante lecţii învăţate, inovaţiile aplicate din mers şi sfaturile de afaceri pentru următoarea generaţie de lideri.

Primul „episod“ al acestui serial de afaceri va fi difuzat azi, de la ora 15:00 pe www.zf.ro, avându-l ca invitat pe Iulian Stanciu, preşedintele excutiv al eMAG, cel mai puter­nic retailer online din România şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune.

Cu un business regional de 8,93 de miliarde de lei, prezent în Ungaria şi Bulgaria, şi 7.500 de angajaţi, eMAG a schimbat complet modul în care românii îşi fac cumpărăturile, fiind activ într-un sector pentru care 2020 nu a adus provocarea supravieţuirii, ci adaptarea la o creştere fără precedent a cererii.

Cum te reinventezi din mers, cum se iau deciziile într-o organizaţie cu mii de angajaţi, care sunt cele mai im­por­tante sfaturi de business şi care sunt viitoarele oportunităţi de afaceri?

Aflaţi azi, de la Iulian Stanciu, omul din spatele eMAG, în cadrul Lecţii de Business, noul proiect media al ZF, alături de First Bank.