Kaufland România: Mai e suficient loc de creştere pe piaţa locală, cu atât mai mult în zonele urbane mici, cu circa 20.000 de locuitori, precum Comăneşti şi Orăştie

Autor: Cristina Roşca 23.08.2021

♦ Retailerul german are pe plan local 144 de hipermarketuri cu preţuri mici ♦ Compania are magazine cu suprafeţe care variază de la 2.400 la 5.500 mp şi acoperă de la oraşe de circa 20.000 de oameni la mari centre urbane în frunte cu Bucureştiul.

Retailerul german Kaufland România, al doilea jucător din comerţul local după cifra de afaceri din 2020, pariază pe deschideri de magazine noi în oraşele mici, de circa 20.000 de locuitori, în special atenţia fiind în­dreptată către regiunile Muntenia şi Transilvania. Nemţii nu exclud însă nici alte localităţi, cum ar fi Bucu­reştiul, unde au 17 dintre cele 144 de hipermarketuri de pe plan local.

„Mai e suficient loc de creştere pe piaţa locală, cu atât mai mult în zonele urbane mici, cu circa 20.000 de locui­tori, precum Comăneşti sau Orăştie. În plus, ne concen­trăm şi pe reamenajările şi modernizările maga­zi­ne­lor existente“, spune Valer Hancaş, director comu­nicare şi corporate affairs în cadrul Kaufland România.