Austriecii de la Uniqa au terminat S1/2021 cu un profit de 3,7 mil. euro şi subscrieri de 50,8 mil. euro în România, în creştere cu 11%
♦ Uniqa Asigurări a raportat pentru S1/2021 prime brute subscrise pe asigurările nonauto de 18,7 mil. euro, în creştere cu 3%, faţă de S1/2020, în timp ce Uniqa Asigurări de Viaţă a înregistrat un salt semnificativ al vânzărilor, de 56%, ajungând la subscrieri de 11,5 mil. euro în iunie 2021.
Grupul austriac Uniqa, care deţine atât Uniqa Asigurări, cu activitate pe zona asigurărilor generale, cât şi Uniqa Asigurări de Viaţă, cu activitate pe zona asigurărilor de viaţă, a încheiat primul semestru (S1) din 2021 cu un profit de 3,7 mil. euro, în creştere cu aproape 6%, faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce vânzările celor două companii au ajuns, cumulat, la 50,8 mil. euro, în creştere cu 7%, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Uniqa.
„Evoluţia Uniqa în primele şase luni ale anului curent ne oferă motive să fim mândri de rezultatul pozitiv înregistrat la nivelul operaţiunilor non-life, susţinut de calitatea portofoliului şi de o rată combinată a daunei semnificativ îmbunătăţită, situată sub nivelul de 100%. Totodată, continuăm măsurile de sanitizare în zona asigurărilor auto, cu atât mai mult în contextul semnalelor negative venite la momentul actual din piaţă, cu privire la evoluţia acestui segment. Este o abordare pe care dorim să ne concentrăm mai departe pentru dezvoltarea sustenabilă a companiei“, a declarat Paul Cazacu, CEO al Uniqa Asigurări.