Retailerul român de bijuterii Teilor estimează afaceri de 230 mil. lei în 2021: Avem în vedere noi magazine

Autor: Alina-Elena Vasiliu 26.08.2021

Compania are patru magazine în străinătate - trei în Sofia, Bulgaria şi unu în Varşovia, Polonia şi intenţionează să accelereze în continuare expansiunea internaţională prin intrarea pe piaţa din Ungaria în a doua jumătate a anului 2021.

Reţeaua de magazine de bijuterii de lux Teilor a avut vânzări mai mult decât duble în prima jumătate a anului 2021 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, valoa­rea acestora ajungând la 88 de mi­lioane de lei. Pentru întregul an 2021, Teilor estimează vânzări de 230 de milioane de lei, cu 64% peste cele din 2020, pe fondul apetitului tot mai ri­dicat al clienţilor pentru categoria „fine jewellery“, precum şi o creştere a vânzărilor de inele de logodnă în trimestrul trei al anului 2021.

„Pentru 2021, ne propunem să atingem cele mai bune rezultate din istoria noastră, alimentate de con­solidarea mărcii Teilor pe piaţa ro­mâ­nească, expansiunea internaţio­nală şi investiţiile semnificative în e-commerce. Până la sfârşitul anului avem în vedere introducerea de noi modele exclusive, construirea unei experienţe digitale unice şi lansarea de noi locaţii de magazine“, spune Willy Dicu, CEO al Teilor.