Retailerul român de bijuterii Teilor estimează afaceri de 230 mil. lei în 2021: Avem în vedere noi magazine
Compania are patru magazine în străinătate - trei în Sofia, Bulgaria şi unu în Varşovia, Polonia şi intenţionează să accelereze în continuare expansiunea internaţională prin intrarea pe piaţa din Ungaria în a doua jumătate a anului 2021.
Reţeaua de magazine de bijuterii de lux Teilor a avut vânzări mai mult decât duble în prima jumătate a anului 2021 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, valoarea acestora ajungând la 88 de milioane de lei. Pentru întregul an 2021, Teilor estimează vânzări de 230 de milioane de lei, cu 64% peste cele din 2020, pe fondul apetitului tot mai ridicat al clienţilor pentru categoria „fine jewellery“, precum şi o creştere a vânzărilor de inele de logodnă în trimestrul trei al anului 2021.
„Pentru 2021, ne propunem să atingem cele mai bune rezultate din istoria noastră, alimentate de consolidarea mărcii Teilor pe piaţa românească, expansiunea internaţională şi investiţiile semnificative în e-commerce. Până la sfârşitul anului avem în vedere introducerea de noi modele exclusive, construirea unei experienţe digitale unice şi lansarea de noi locaţii de magazine“, spune Willy Dicu, CEO al Teilor.