Business Magazin. Aura Popian a făcut o afacere din “Lenjeria Bunicii” în care a investit 10.000 EUR

Autor: Alina-Elena Vasiliu 29.08.2021

„Ca la mama/ bunica acasă” este un slogan care face dintr-odată multe businessuri mai atrăgătoare pentru public, indiferent că este vorba despre mâncare, obiceiuri sau stare de spirit. Pe asta a pariat şi Aura Popian când a început să croiască articole pentru casă sub un nume menit să declanşeze un sentiment aparte – Lenjeria Bunicii.

Ideea proiectului a luat naştere în mai 2020, în contextul pandemiei, când încheiam concediul de creştere a celui de-al doilea copil şi mă aflam la o răscruce de drumuri, cu grădiniţele închise, un job care urma să înceapă online şi doi copii de doi, respectiv şase ani acasă. Atunci am decis că renunţ la confortul jobului pe care îl aveam şi am hotărât că o voi lua de la zero şi voi crea ceva de acasă”, povesteşte Aura Popian.

De atunci creează zi de zi Lenjeria Bunicii, o pasiune care capătă, treptat, aspect de business. Prin piesele pe care le croieşte, vrea să le ofere şi altora o parte din copilăria ei, în casa bunicii sale, dar şi un fragment din pasiunea ei pentru designul interior.

„Cum mi-am descoperit pasiunea? Cu mulţi ani în urmă, fără să îmi dau seama, copil fiind în odaia bunicii mele, unde vara dormeam într-un pat cu saltea de paie şi aşternuturi de cânepă ţesute la război, musai cu o bordură din dantelă albă imaculată. Pentru că mi-a rămas întipărit în minte acel miros de prospeţime a naturii, eleganţa dantelei şi a broderiilor florale pe care bunica mea le făcea pentru a decora frumos pernele, am început să creez în atelierul meu de acasă aşternuturi de pat şi alte decoraţiuni textile realizate din materiale atent selecţionate şi testate, 100% naturale, prietenoase cu mediul şi cu corpul nostru.”

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro