INTERVIU. Fondatorii 5 to go au preluat brandul Sunday Bagel şi localul din Pipera şi mizează pe dezvoltare. Producţia e realizată în parteneriat cu grupul Calif

Autor: Cristina Roşca 07.09.2021

♦ Sunday Bagel e un business fondat în 2014 de doi tineri antreprenori care au absolvit o facultate de comunicare în Danemarca şi care s-au întors în România cu dorinţa de a deveni antreprenori ♦ Fondatorii 5 to go au mai preluat în ultimul an şi jumătate Fika18 – producţie de croissante - şi Cereal Crunch – concept de HoReCa bazat pe cereale.

Fondatorii lanţului de cafenele 5 to go Radu Savopol şi Lucian Bădilă au preluat brandul Sunday Bagel de la alţi doi antreprenori şi au planuri de dezvoltare şi de poziţionare a lui într-o serie de magazine-concept. Ei vor totodată să ducă brandul în HoReCa şi retail.

Sunday Bagel e un business fondat în 2014 de doi tineri antreprenori - Ionuţ Rusu şi Alexandru Petrescu - care au absolvit o facultate de comunicare în Danemarca şi care s-au întors în România cu dorinţa de a deveni antreprenori. Ziarul Financiar a scris încă de atunci despre deschiderea conceptului din zona Pipera din Bucureşti. Din datele existente, ei au păstrat doar această unitate de vânzare, nu au mizat pe dezvolarea conceptului.