UiPath a ajuns în T2/2021 la aproape 10.000 de clienţi la nivel global, cu venituri totale de 196 mil. dolari, plus 40%. Cel mai valoros start-up tech pornit din România, care acum este listat la New York, şi-a dublat cheltuielile de cercetare-dezvoltare în trimestrul II al anului fiscal, la 58 mil. dolari

Autori: Stefab Stan , Adrian Seceleanu 09.09.2021

UiPath, cel mai valoros start-up din tehnologie care a pornit din România şi acum e listat la Bursa din New York, a ajuns la finele celui de-al doilea trimestru al anului fiscal 2021, încheiat în iulie, la un portofoliu de 9.100 de clienţi globali, dintre care 1.247 generează venituri de peste 100.000 de dolari, faţă de 8.500 de clienţi globali şi 1.105 companii care primesc facturi de peste 100.000 de dolari la finele trimestrului anterior, conform datelor companiei.

Veniturile totale ale companiei în trim. II au fost de 196 mil. dolari, mai mari cu 40% faţă de anul anterior, cu o pierdere netă de 100 mil. dolari, faţă de un câştig net de 5 mil. dolari în anul anterior. Cheltuielile operaţionale ale UiPath au crescut şi mai rapid decât veniturile, ajungând la 258 mil. dolari, cu 82% mai mari faţă de anul anterior, conform datelor companiei.