Brandul de cosmetice Viva Natura a ajuns la 8 milioane de lei afaceri în 2020, plus 19%. Rămâne necesitatea de a intra în supermarketuri, creşterea anul trecut a fost organică

Autor: Georgiana Mihalache 14.09.2021

Brandul Viva Natura, creat de antreprenorul Leonard Răduţ în urmă cu 25 de ani, a trecut anul trecut pragul de 10 mil. lei, în creştere cu 19% faţă de anul 2019, potrivit calculelor ZF pe baza datelor publice. Creşterea a venit organic, spune fondatorul companiei, în contextul în care, după ridicarea restricţiilor, clienţii au reluat comenzile.

Pentru a răspunde cererii din piaţă Leonard Răduţ a mizat pe un gel igienizant pentru mâni dezvoltat la debutul pandemiei de COVID-19, când aceste produse lipseau. În plus, în timpul pandemiei, accentul a căzut mai mult pe gama de produse terapeutice a companiei, în faţa celor de înfrumuseţare.