Georgeta Grecu, director, Hotel Cişmigiu: Evenimentele hibride, fizic şi online, care prind contur sunt noul trend în materie de conferinţe. Unitatea este controlată de spaniolii de la Hercesa, care au cumpărat clădirea în 2004 şi au transformat-o într-un hotel de patru stele în centrul Capitalei, în urma unei investiţii de 15 mil. euro

Autor: Miruna Diaconu 15.09.2021

Georgeta Grecu, director al hotelului Cişmigiu, spune că ceea ce a observat în ultima perioadă este un trend în turismul de business şi anume organizarea de eveni­mente de tip hibrid, adică oamenii participă atât fizic, în sală, cât şi online.

Revenirea completă a turismului de business depinde în mare măsură de evoluţia situaţiei pandemice.

„Turismul hibrid, care prinde contur din ce in ce mai mult, este noul trend în ma­te­rie de conferinţe.  Aşteptăm să vedem ce decizii vor lua firmele, însă evoluţia turis­mului de business şi al celui de conferinţe rămâne timidă, încă suntem în aşteptare“, spune Georgeta Grecu, director al Hote­lului Cişmigiu. În 2020, compania care admi­nistrează hotelul din centrul Bucu­reştiului a înregistrat o scădere de 82% a cifrei de afaceri faţă de anul 2019, unul dintre cei mai buni ai industriei hoteliere.