ZF Live. Gabriel Mureşanu, director business development, Benefito Mobile: „Obiectivul este să ajungem la 2% – 3% din piaţă, circa 300.000 de utilizatori, până în 2025 şi la o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro“

Autor: Alexandra Cepăreanu 08.10.2021

„Negociem cu mai multe lanţuri de retail din România care se vor alătura ecosistemului nostru de parteneri, care în prezent numără şapte companii.“

Benefito Mobile, operator virtual de telefonie mobilă care a lansat o cartelă pre­plă­tită prin care utilizatorii primesc credit la achiziţia de produse sau servicii de la diferiţi retaileri parteneri ai companiei, vizează o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro (75 de milioane de lei) şi un număr de 300.000 de clienţi care utilizează cartela Benefito Mobile, în următorii patru ani.

„Obiectivul este să ajungem la 2 – 3% din piaţă, circa 300.000 de utilizatori până în 2025 şi la o cifră de afaceri de 75 de milioane de lei. Piaţa este educată, clienţii ştiu cât consumă şi cât plătesc, iar modelul nostru de business va oferi acestor clienţi ocazia să plătească fix cât au nevoie să consume, nu mai mult“, a spus Gabriel Mureşanu, director business development în cadrul Benefito Mobile.