Reţeaua de centre de fitness Stay Fit deschide cea mai mare unitate a sa în Colosseum Mall, după o investiţie de peste 650.000 de euro

Autor: Alina-Elena Vasiliu 15.09.2021

 În 2020, Stay Fit Gym a avut o cifră de afaceri de 2,5 milioane de lei, în creştere cu 26% faţă de anul precedent.

Stay Fit, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de fitness, deschide un centru în cadrul Colosseum Mall. Acesta va fi cel mai mare centru de fitness din reţeaua Stay Fit, urmând să se desfăşoare pe o suprafaţă de 1.500 de metri pătraţi. Investiţia în amenajare şi deschidere depăşeşte 650.000 de euro.

„Creşterea accelerată a segmentului rezidenţial în zonă şi puterea de cumpărare sporită ne-au determinat să alegem această locaţie. Ne consolidăm poziţia pe piaţa locală de fitness”, spune Marius Preodişteanu, managing partner la Stay Fit Gym.

Stay Fit, un brand prezent pe piaţa locală din 2012, numără în prezent şapte centre de fitness, situate toate în Bucureşti. Sălile Stay Fit Gym sunt amplasate pe şoseaua Nicolae Titulescu din zona Piaţa Victoriei, pe Bulevardul Lacul Tei, pe Bulevardul Chişinău din zona Pantelimon, pe şoseaua Mihai Bravu în zona Vitan, în magazinul Cocor, la etaj, în mallul Liberty şi în centrul de birouri Iride Business Center, din zona Pipera. În 2020, Stay Fit Gym a avut o cifră de afaceri de 2,5 milioane de lei, în creştere cu 26% faţă de anul precedent, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Acţionarii Stay Fit Gym sunt trei antreprenori implicaţi şi în businessul de restaurante ce cuprinde localurile Uncle John, Old Brick Pub şi Hashtag Pub.

Centrul comercial Colosseum Center a fost deschis iniţial în urmă cu zece ani, iar acum trece printr-un proces de extindere care implică o investiţie de 30 de milioane de euro. Odată cu extinderea, proiectul va ajunge la o suprafaţă închiriabilă de 54.500 de metri pătraţi şi va purta numele Colosseum Mall. Din totalul de 30 de milioane de euro, bani alocaţi pentru extindere, 23 de milioane de euro reprezintă o finanţare de la Credit Europe Bank. Extinderea a fost demarată la finalul anului 2018.

„Un procent semnificativ din mixul de chiriaşi este reprezentat de branduri locale puternice şi acest lucru confirmă potenţialul de dezvoltare în această zonă pe segmentul de retail”, spune Doiniţa Ilie, leasing manager pentru Colosseum Mall.

După finalizarea acestei etape de dezvoltare, Colosseum Mall vizează o nouă extindere a suprafeţei comerciale, de această dată cu 10.000 de metri pătraţi închiriabili. Totodată, dezvoltatorul Nova Imobiliară intenţionează să intre şi pe segmentul rezidenţial, cu un ansamblu de 650 de apartamente.

Proiectul Colosseum este dezvoltat de compania Nova Imobiliare, companie care, potrivit datelor de pe platforma Confidas.ro, este deţinută de Novarg Limited, o firmă înregistrată în Cipru. Nova Imobiliare îi are ca administratori pe Panico Panayi şi Stavros Panayi.

Înainte de pandemie, peste 800.000 de români erau membri ai unei săli de sport, pe o piaţă de 250 mil. euro anual, arată un raport al pieţei de fitness realizat de compania de consultanţă AT Kearney. Piaţa de fitness din România era atunci una puternic fragmentată, cu peste 1.100 de jucători activi mai ales pe segmentele preţurilor mici şi medii. Majo­ri­tatea covârşitoare a jucătorilor din piaţa de sport sunt afaceri mici, ce ope­­rează unu sau două centre de fitness. Un singur jucător mare are acoperire naţională, şi anume World Class.