Travel Planner: Am avut în portofoliu doar Bulgaria anul acesta şi ne-am dublat veniturile faţă de 2019. Românii au salvat şi anul acesta litoralul bulgăresc

Autor: Miruna Diaconu 16.09.2021

Sebastian Constan­tines­cu, CEO şi pro­prietar al agenţiei de turism Travel Planner, spune că anul acesta a ales să se focuseze doar pe Bulgaria şi a reuşit să îşi dubleze încasările faţă de nivelul înregistrat în 2019. Agenţia de turism a avut în anii trecuţi în portofoliu şi destinaţiile Turcia şi Grecia, dar din cauza situaţiei epide­mio­logice incerte din aceste ţări, Se­bas­tian Constantinescu a hotărât să se focuseze anul acesta doar pe Bulgaria.

„Am dublat volumul pe Bulgaria, a fost şi conjunctura cu Turcia şi Grecia, am avut creşteri şi pentru că au intrat pe lista roşie, dar noi am insistat foarte mult pe marketing pe Bulgaria şi chiar credem că am influenţat fluxurile de turişti. Campania noastra de marketing a mers foarte bine, iar acest lucru se vede din numărul de vizitatori de pe site-ul nostru, care a crescut de patru ori“, spune Sebastian Cons­tan­tinescu, CEO al Travel Planner.