Aplicaţia Storis a devenit Voxa, iar lansarea va avea loc pe 15 octombrie

Autor: Ioana Nita 16.09.2021

Start-up-ul local Storis care a dezvoltat prima aplicaţie de audiobooks, e-books şi podcasts în limba română, şi-a schimbat recent numele în Voxa, rebrandingul fiind anunţat împreună cu extinderea portofoliului de clienţi cu 16 edituri româneşti. Astfel, start-up-ul a ajuns în total la un portofoliu de circa 18 de edituri. „Încă din momentul în care am decis să marşăm pe expansiunea globală, am ştiut că vom trece la un nume care să sune bine peste tot — cu o rădăcină latină, uşor de pronunţat şi de scris în orice limbă. Voxa are o rezonanţă clară, nu implică dubii când este tastat şi este, de acum, umbrela sub care aducem cărţile mai aproape de orice utilizator, direct pe smartphone, tabletă sau laptop”, a declarat Cătălin Meşter, CEO al Voxa.

Start-up-ul a fost înfiinţat anul acesta, iar până acum a reuşit să atragă în total o finanţare de 500.000 euro, din care 300.000 euro au fost obţinuţi încă de la început de la Editura Litera. Serviciul Voxa va fi lansat în România, în premieră, pe data de 15 octombrie. 

Cele 16 edituri care se adaugă portofoliului Voxa aduc în platformă un portofoliu consistent de titluri - ficţiune, cărţi pentru copii, o colecţie impresionantă de autori români, cărţi de dezvoltare personală şi business. Voxa a semnat şi cu un distribuitor internaţional care va aduce în platformă mii de audiobooks în limba engleză, ca parte a strategiei de extindere a conţinutului. Focusul aplicaţiei se va axa, pentru fiecare piaţă în parte pe care va fi activă, pe conţinut în limba locală – diferenţiator major faţă de soluţiile existente în prezent, dublat de cel în limba engleză.