Cum s-a schimbat piaţa de office şi cum vor reveni corporatiştii înapoi în birouri. Dezvoltatorii şi proprietarii de birouri pun accent pe inovaţie, iar furnizorii mizează pe noi concepte de mobilier

Autor: Bogdan Alecu 18.09.2021

Noile proiecte de birouri vin cu facilităţi suplimentare dar şi cu un mobilier diferit, tocmai pentru a se adapta noilor condiţii şi a respecta reglementările introduse în timpul pandemiei.

Activitatea companiilor care în mod tradiţional îşi desfă­şurau activitatea pre­pon­derent în clădiri de birouri migrează spre un model de lucru hibrid, în ciuda faptului că ponderea angajaţilor care au revenit la sedii a fost într-o creştere constantă de la debutul pandemiei.

„Acum vedem o atenţie mai mare pe individ, regândirea spaţiilor de birouri, de spaţiu în care îşi desfăşoară activitatea şi lucrăm cu companiile pentru a construi o reţea, un mod de lucru ca spaţiul să ajungă o destinaţie pentru oameni. Acum contează flexibilitatea, adaptabilitatea şi birourile au acum spaţii multifuncţionale, adaptabile în funcţie de activitate şi ne gândim şi la mobilitate - utilizator care lucrează şi de acasă“, explică Andrei Angelescu, manager of architecture&design, COS.

Immofinanz va continua planul de modernizare a clădirilor de birouri din portofoliul său, pornind cu  myhive Victoriei, fostul sediu al BCR de pe calea Victoriei.