Emisiunea ZF Deschiderea de Astăzi. Vlad Popescu, CEO al Norofert: Purtăm discuţii ca de la 1 ianuarie să găsim produsele din gama hobby gardening pe rafturile marilor reţele

Autori: Eduard Ivanovici , Tibi Oprea 20.09.2021

Câteva produse vor intra din toamnă şi în magazinul online din Ohio.

Norofert (simbol bursier NRF), princi­palul producător român de îngrăşăminte organice listat la Bursă, se află în negocieri cu mai mulţi retaileri locali pentru comercializarea produselor din gama hobby gardening, printre care se găsesc deja câteva produse omologate în Statele Unite.

„Gama de produse organice a avut cea mai mare creştere în 2021. Faţă de anul trecut, avem o proporţie de 90%-10% pentru organic în detrimentul segmentului convenţional. Există două motive. Primul, marjele sunt mai bune acolo pentru produsele noastre. Doi, există o creştere a suprafeţelor de agricultură organică în ultimul an şi jumătate. Noi am convins o parte din fermieri să intre în agricultura ecologică, să încerce şi să vadă cum funcţionează. Mulţi dintre ei au un sezon în conversie către agricultura ecologică, înregistrând rezultate foarte bune. Trecând la hobby gardening, vorbim despre o gamă de produse mai nişată, dar care a avut vânzări foarte bune în magazinul online. În plus, purtăm discuţii în acest moment cu retaileri şi sperăm ca de la 1 ianuarie să găsim produsele Norofert din gama hobby gardening pe rafturile marilor reţele“, a afirmat Vlad Popescu în cadrul ediţiei din 17 septembrie a ZF Deschiderea de Astăzi.