Românii au cheltuit 236 mil. lei pe bere fără alcool în 2020. Acest segment reprezintă doar 2,3% din toată piaţa, dar ponderea creşte. Berea fără alcool sau cu conţinut redus de alcool este singurul segment din piaţa totală a acestei băuturi care a crescut în pandemie

Autor: Cristina Roşca 21.09.2021

Vânzările de bere fără alcool sau cu conţinut redus de alcool au crescut anul trecut cu 5,1%, până la 236 de milioane de lei, arată calculele ZF făcute pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Ritmul de creştere a scăzut con­si­derabil în 2020, an marcat de pan­de­mia de COVID-19, dat fiind că în anul anterior a­van­sul era de pes­te 20% pentru acest tip de bău­turi.

Totuşi, berea fără alcool sau cu conţinut redus de alcool este sin­gurul segment din piaţa totală a aces­tei băuturi care a cres­cut în pan­demie.