Românii au cheltuit 236 mil. lei pe bere fără alcool în 2020. Acest segment reprezintă doar 2,3% din toată piaţa, dar ponderea creşte. Berea fără alcool sau cu conţinut redus de alcool este singurul segment din piaţa totală a acestei băuturi care a crescut în pandemie
Autor:
Cristina Roşca
21.09.2021
Vânzările de bere fără alcool sau cu conţinut redus de alcool au crescut anul trecut cu 5,1%, până la 236 de milioane de lei, arată calculele ZF făcute pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.
Ritmul de creştere a scăzut considerabil în 2020, an marcat de pandemia de COVID-19, dat fiind că în anul anterior avansul era de peste 20% pentru acest tip de băuturi.
Totuşi, berea fără alcool sau cu conţinut redus de alcool este singurul segment din piaţa totală a acestei băuturi care a crescut în pandemie.