Mindshare va coordona toate serviciile de media ale Unilever la nivel global. Cele două companii colaborează de 20 de ani în România

Autor: Roxana Rosu 22.09.2021

Reţeaua globală Mindshare, parte din Grupul WPP, devine partener principal al Unilever pentru servicii de media, pe plna global şi local, în urma finalizării procesului de selecţie, unul dintre cele mai mari pitch-uri ale momentului.

Pitch-ul Unilever, care a acoperit toate serviciile integrate, a avut ca obiectiv identificarea şi consolidarea agenţiilor partenere pe zone geografice.

 “Mindshare ne este partener media de peste 20 de ani în România, iar longevitatea acestui parteneriat spune totul, aşa că ne bucurăm că vom avea prilejul să colaborăm cu succes şi în anii următori. Peisajul media devine tot mai complex, zona de digital este în creştere accelerată, la fel şi cea de e-comm, iar un partener media cu expertiza Mindshare este o garanţie a dezvoltării sănătoase pentru brandurile Unilever” -  Maria Bucur, Media Manager Unilever South Central Europe.

Pe piaţa locală, Unilever şi Mindshare au realizat, de-a lungul colaborării de peste 20 de ani, o serie de inovaţii în industria de media si comunicare. De exemplu, Unilever a fost primul advertiser din România care a folosit campanii video pe Youtube, în urmă cu 8 ani.

Mindshare România a coordonat mai multor pieţe Unilever din zona Europei de Sud-Est (Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Moldova).