Magazinele Brico Dépôt din România au avut vânzări cu 19% mai mari în S1/2021 faţă de S1/2020. Vânzările online reprezintă în acest moment 19% din vânzările totale ale grupului
Autor:
Alina-Elena Vasiliu
24.09.2021
Grupul britanic Kingfisher, care deţine în România magazinele de bricolaj Brico Dépôt, şi-a majorat vânzările de pe plan local cu 19,2% în prima jumătate a anului 2021 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, rezultatul reflectând o cerere ridicată din partea consumatorilor pentru produsele de bricolaj.
„Ne-am axat, în primul rând, pe extinderea gamei de produse. Astfel, în prima jumătate a anului am adăugat în portofoliu peste 6.000 de articole noi, atât marcă proprie Brico Dépôt, cât şi branduri cunoscute, multe dintre acestea în categoriile pentru grădină sau baie“, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.