Albin Budinsky, DB Schenker România: An de an Constanţa se apropie de celelalte mari porturi din regiune

Autor: Bogdan Alecu 27.09.2021

♦ Portul Constanţa se dezvoltă constant, iar cererea pentru transporturi maritime este în creştere ♦ De partea cealaltă, pentru a deveni un jucător regional puternic, Constanţa are nevoie de finalizarea autostrăzii de la port până la Nădlac.

Traficul de mărfuri din portul Constanţa a revenit pe plus în acest an, iar transportul naval reprezintă un capitol important în implementarea strategiei europene Green Deal care vizează mutarea unei părţi din mărfuri de pe camioane pe nave.

„An de an Constanţa se apropie de celelalte mari porturi, iar pentru zona Mării Negre este o alternativă bună, în special pentru businessul nostru. Noile autostrăzi ajută. Când am venit în România, singura autostradă până la Szeged era Bucureşti-Piteşti. Acum de la Sibiu ai aproape numai autostradă. Din afară se vede progresul realizat de România“, a spus Albin Budinsky, CEO al DB Schenker în România, divizia de logistică a gigantului german Deutsche Bahn.