Mădălina Balaiban, Hello Holidays: Vânzările pe Bulgaria au fost mai mari decât în 2019, 60% din ce am vândut zilnic a fost Bulgaria. Pentru sezonul toamnă – iarnă din acest an, agenţia de turism mizează pe destinaţiile Turcia şi Egipt pentru circuite şi sejururi

Autor: Miruna Diaconu 27.09.2021

Mădălina Balaiban, proprietara agenţiei de turism Hello Holidays, spune că vânzările pentru vacanţele în Bulgaria au crescut foarte mult faţă de 2019, astfel că, după intrarea Turciei şi a Greciei pe lista roşie, turiştii au preferat să meargă către Bulgaria.

„Spre Bulgaria s-au îndreptat foarte mulţi, Bulgaria a avut anul acesta asul în mânecă şi faptul că a anunţat că ei nu o să ceară până pe 1 septembrie nimic de la români a fost un avantaj pentru ei. Vânzările pe Bulgaria au fost foarte mari, au fost mult mai mari decât în 2019, iar 60% din ce vindeam zilnic era Bulgaria vara aceasta. S-au umplut autocarele, în momentul în care Grecia a intrat pe lista roşie, toată lumea a migrat către Bulgaria“, spune Mădălina Balaiban, pro­prietara Hello Holidays. Ea pre­cizează faptul că sezonul din acest an a fost mult mai obositor decât cel de anul trecut având în vedere că mai mulţi oameni au călătorit faţă de sezonul de anul trecut.