Mihai Pîslă, FoodKit: După ce am stabilizat livrarea la nivel naţional, acum vindem şi în magazinele Mega Image. După intrarea pe piaţa de retail, ne aşteptăm ca cifra de afaceri să crească cu cel puţin 50%

Autor: Alexandra Matei 30.09.2021

♦ FoodKit a pornit ca un serviciu de livrare a mâncării sănătoase în pungi vidate. ♦ În magazinele Mega Image se regăsesc acum 5 produse marca FoodKit: pui umplut cu mozzarella şi spanac şi mix de legume, curcan dulce acrişor şi orez cu mazăre, tocăniţa bunicii cu piure de cartofi cu usturoi copt, năut marocan şi orez cu seminţe de dovleac şi şofran şi pollo alla cacciatora şi piure de cartofi cu trufe.

Brandul FoodKit, dezvoltat de antreprenorii Alexandru Popescu şi Mihai Pîslă şi prezent pe piaţa din România de mai bine de un an de zile a reuşit să pătrundă cu produse de tip ready meal în magazinele Mega Image.

FoodKit a pornit ca un serviciu de livrare a mâncării sănătoase în pungi vidate, destinat consumatorilor din Capitală, atât din zona de office, cât şi din zona rezidenţială. După intrarea pe piaţa de retail, Mihai Pîslă, unul dintre cei doi fondatori ai businessului se aşteaptă ca cifra de afaceri să crească cel puţin cu 50%, raportat la vânzările actuale.

„La un an după ce am lansat foodkit.ro, am fost contactaţi de cei de la Mega Image care ne-au propus să listăm produsele FoodKit în reţeaua lor şi pentru că ni s-a părut o idee foarte bună, am decis să dezvoltăm şi acest canal. Ne aşteptăm ca listarea produselor noastre în retail să ajute la expunerea brandului FoodKit şi să contribuie la creşterea numărului de abonaţi. După intrarea pe piaţa de retail, ne aşteptăm ca cifra de afaceri să crească cu cel puţin 50%. Deocamdată, am lansat 5 produse pentru Mega Image – toate reţete internaţionale, inspirate din bucătăria asiatică, vegană, românească şi mediteraneană”, a spus Mihai Pîslă.

Încă de la lansare, scopul brandului FoodKit a fost acela de a democratiza accesul la mâncare sănătoasă şi de a oferi consumatorului român posibilitatea de a comanda acasă meniuri gătite de un chef bucătar şi aprobate de nutriţionist.

Totodată, Mihai Pîslă, unul dintre cei doi fondatori ai brandului este de părere că mâncarea bună nu este un lux şi nu este nici opţională, mai ales la momentul actual, când sănătatea a devenit o prioritate de top.

Meniurile marca FoodKit prezente în magazinele Mega Image sunt gătite de chef bucătar Mihai Năstase, sub îndrumarea nutriţionistului Mihaela Mocanu, precizează acesta.

Produsele ready meal care se regăsesc pe rafturile magazinelor sunt pui umplut cu mozzarella şi spanac şi mix de legume, curcan dulce acrişor şi orez cu mazăre, tocăniţa bunicii cu piure de cartofi cu usturoi copt, năut marocan şi orez cu seminţe de dovleac şi şofran şi pollo alla cacciatora şi piure de cartofi cu trufe.

Antreprenorul ia în calcul şi listarea în alte reţele de supermarketuri din Bucureşti.

Recent, mai adaugă Mihai Pîslă, compania FoodKit a dezvoltat şi un canal destinat vânzărilor din domeniul HoReCa. „Avem deja primul contract cu un distribuitor care operează  pe zona Braşov şi Bucureşti, ceea ce ne demonstrează că interesul pentru mâncarea sănătoasă şi accesibilă rapid este în creştere.”

Unul dintre planurile pentru anul următor ale FoodKit este deschiderea primului magazin propriu, FoodKit Shop, gândit să fie francizabil şi disponibil mai multor oraşe din ţară, pentru a distribui produsele la nivel naţional.

FoodKit este denumirea comercială a firmei Food Delivery Corp SRL, înfiinţată în 2019. Anul trecut, aceasta a înregistrat o cifră de afaceri care a depăşit 796.000 de lei (aprox. 160.000 de euro), în creştere cu peste 150% faţă de primul an de funcţionare, potrivit confidas.ro.