United Media Services urcă în clasament în Top 75 Global: Fastest Growing Companies al Adweek

Autor: Publicitate 07.10.2021

Pentru al doilea an consecutiv, agenţia românească de media full-service United Media Services este prezentă în topul global Adweek al agenţiilor independente, cu cea mai mare creştere (Adweek Global Top 75: Fastest Growing Agencies). În plus, agenţia a reuşit să urce câteva poziţii faţă de clasarea anterioară, fiind acum pe locul 65. Performanţa este cu atât mai mare cu cât în top sunt prezente doar 6 agenţii de media, United Media Services fiind singura agenţie din Romania inclusă în întregul clasament.

Topul Adweek onorează 75 de agenţii de top din lume, din toate categoriile, de la consultanta B2B la marketing digital, tech, media sau domenii creative. Pentru a fi eligibile, agenţiile trebuie să ofere cifrele financiare pe ultimii trei ani de zile (2018-2020) si să aibă venituri de cel puţin USD 250,000 în 2018. Distincţia premiază doar companiile care au obţinut rezultate excepţionale în toti aceşti trei ani de zile.

“Adweek este una dintre principalele publicaţii internaţionale ale industriei de comunicare pe care o citesc şi o respect de mulţi ani de zile. Prin urmare, această poziţie în topul agenţiilor cu cea mai mare dezvoltare, la nivel mondial, reprezintă pentru mine o mare onoare şi recunoaştere a muncii pe care o depunem în agenţie, zi de zi. Mă bucur să văd că pasiunea şi dedicarea pe care le investim eu şi echipa mea în fiecare campanie şi întâlnire cu clienţii, este apreciată şi are un rezultat cuantificabil şi semnificativ. Prezenţa pentru al doilea an consecutiv demonstrează de asemenea si constanta noastra in business dat fiind ca de 15 ani nu incetam sa evoluam de la an la an pentru a ne pastra relevanta si a ne plasa in primele randuri ale industriei de advertising, o industrie dinamica, cu jucatori puternici si consacrati.

Si pe viitor vom continua să investim în dezvoltarea serviciilor digitale, in adoptarea de noi tehnologii si in studii aprofundate de consumator care sa ne permita sa intelegem si mai in profunzime tendintele pietelor pe care activeaza clientii nostri.” a spus Dana Bulat, General Manager, United Media Services.

Rezultatele complete ale Adweek 75: Fastest Growing pot fi accesate aici şi în cel mai nou număr din print al Adweek, lansat pe 4 octombrie la New York.

United Media Services este o agenţie full-service, cu focus digital, cu biroul în Bucureşti şi cu capacităţi de coordonare regională. Agenţia lucrează în prezent pentru mai mult de 60 de clienţi şi 100 de branduri din categorii dinamice şi pline de provocări, precum: retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar, etc.

„Dacă să conduci o agenţie în timp de pandemie este dificil, să o duci spre succes în timp ce întreaga planetă se află în lockdown a reprezentat o muncă de Sisif. Pe măsură ce pandemia de Covid-19 a coborât peste industria globală de publicitate, agenţiile s-au străduit să găsească modalităţi de a sta pe linia de plutire, pe parcursul uneia dintre cele mai disruptive perioade pe care le-a traversat publicitatea. Unele dintre ele au recurs la concedieri masive, altele şi-au închis porţile sau au fost achiziţionate de agenţii mai mari sau holdinguri de companii, în timp ce altele s-au ridicat la nivelul provocării şi au putut să rămână în business, evitând disponibilizarea de personal si ramanand profitabile.” a spus Kyle O’Brien, reprezentant Adweek.

Adweek este una dintre sursele principale de informatie si insight-uri din ecosistemul de brand marketing. Prima data publicata in 1979, revista multi-premiata Adweek atinge o audienta de mai bine de 6 milioane de profesionisti, prin platforme multimedia ce includ: print, digital, evenimente, podcast-uri, newslettere, social media si aplicatii mobile.