Penny: 47% dintre produsele noastre sunt româneşti. Pentru mai multe categorii de bază, ponderea e de 100%, dar la dulciuri scade la 39%. Discounterul german lucrează cu 579 de furnizori locali şi regionali. Peste 86% dintre furnizori sunt români, în scădere uşoară faţă de 2019
Autor:
Cristina Roşca
07.10.2021
Retailerul Penny, care deţine local o reţea de aproape 300 de magazine cu profil discount, are la raft 100% produse româneşti în cazul a 11 categorii de bază, precum carne (de pasăre, porc şi vită), mălai, lapte, apă, ouă sau ceapă, arată un raport al companiei.
În cazul unora dintre acestea, ponderea a rămas neschimbată la 100% în ultimii cinci ani, dar la altele se remarcă o creştere, semn că discounterul a găsit mai mulţi producători locali cu care să colaboreze. Există însă şi categorii unde, deşi există o îmbunătăţire a cifrelor, mai e loc de creştere. Este cazul mezelurilor, vinului sau brânzeturilor.