Transformarea Daciei de la Logan la Duster si drumul mărcii spre noul brand, Jogger. „Marca Dacia a evoluat puternic“
♦ Dacia a pornit în 2004 cu maşina de bază, Loganul de 5.000 de euro, a extins apoi gama cu Duster, un SUV tot la nivelul de bază al pieţei auto, şi urmează maşina de familie, care va pleca tot de la aceleaşi premise ♦ Preţurile pentru unele dintre noile modele de Dacia trec de 20.000 de euro ♦ Miles Nürnberger, noul designer-şef al mărcii Dacia: „A început precum un brand low-cost, dar acum este o maşină pe care o alegi nu numai datorită preţului său“.
Dacia Duster a devenit tot mai populară pe piaţa britanică în special după perioada de lockdown în condiţiile în care oamenii doreau să iasă cât mai mult în natură, iar strategia mărcii vizează tocmai acest segment, explică Miles Nürnberger, noul designer-şef al mărcii Dacia. El a venit la conducerea departamentului de design la data de 1 septembrie 2021 de la Aston Martin, unde a lucrat din 2008, pentru ca în 2018 să devină director de design. Printre realizările sale se numără SUV-ul Aston Martin DBX şi proiectul Valkyrie. Anterior a lucrat în cadrul Citroen dar şi la Lincoln în Statele Unite, brand care aparţine Ford Motor Company.
„Duster 3 a fost prima maşină asupra căreia am avut o influenţă la Dacia, dar acum nu pot spune care va fi primul automobil Dacia care va fi lansat sub semnătura mea. Marca Dacia a evoluat puternic iar acest lucru se vede, a început precum un brand low-cost, dar acum este o maşină pe care o alegi nu numai datorită preţului său“, a spus Miles Nürnberger.