Retailerul german Lidl colaborează cu 400 de furnizori de pe piaţa locală, iar în ultimii 5 ani exporturile de produse româneşti către alte pieţe europene au totalizat 164 milioane euro

Autor: Roxana Rosu 11.10.2021

Retailerul german Lidl a facilitat în ultimii 5 ani exporturi de peste 164 de milioane de euro pentru produse româneşti, către pieţele din Europa, retailerul german colaborând cu 400 de furnizori de pe piaţa locală.

Magazinele Lidl au în ofertă peste 3.000 de articole româneşti, în sortimentul permanent şi în promoţii. Printre brandurile Lidl realizate împreună cu furnizori români se numără Pilos, Pikok sau Chef Select. În toamna anului 2015, compania a lansat gama Cămara Noastră, produsă exclusiv în România, şi care cuprinde 220 de produse.

Prin proiectul „Cultivat în România, specific românesc”, lansat în parteneriat cu Universitatea de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară din Bucureşti (USAMVB), au fost revitalizate o serie de soiuri de autohone precum roşia de Buzău 1600, ceapa roşie de Buzău, ardeiul kapia roşu Potaissa sau ardeiul iute Jovial.