Grupul polonez Amrest şi-a extins reţeaua cu 30 de restaurante şi cafenele în S1 2021, dintre care două în România, un Starbucks şi un Burger King. Compania e prezentă pe mai mult de 25 de pieţe din lume, cele mai multe din Europa

Autor: Cristina Roşca 13.10.2021

Grupul polonez Amrest şi-a extins în primul semestru din 2021 reţeaua locală cu două unităţi – un restaurant Burger King şi o cafenea Starbucks -, ajungând astfel la 62 de localuri în total.

Spre comparaţie, în Bulgaria reţeaua a rămas stabilă, în Ungaria a crescut cu o unitate (Starbucks), în Cehia cu trei, iar în Polonia – piaţa-mamă - cu opt.

În total, grupul avea la 30 iunie 2021 aproape 2.370 de localuri pe mai bine de 25 de pieţe din lume, cele mai multe în Europa. Numărul total de unităţi a crescut cu 30 în primele şase luni din an, potrivit raportului financiar al Amrest.