Cătălin Pozdarie, Hervis: Estimările pentru 2021 sunt încă greu de făcut chiar dacă mai avem doar trei luni din an. Valul 4 al pandemiei loveşte din plin. Compania care operează retailerul de echipamente sportive Hervis a obţinut anul trecut afaceri de 234 de milioane de lei, minus 7%

Autor: Cristina Roşca 13.10.2021

♦ În 2020, magazinele fizice considerate neesenţiale au fost închise câteva luni, astfel că retailerii de modă, echipamente sportive sau cosmetice au funcţionat doar cu online-ul în acea perioadă.

Cătălin Pozdarie, executivul român care conduce opera­ţiu­nile locale ale retailerului de echipamente sportive Hervis, spune că anul acesta a fost în general mai bun decât 2020, dar în continuare se simt multe influenţe generate de pandemie. Mai mult, vremea a jucat şi ea un rol important în evoluţia vânzărilor dat fiind că businessul de profil e meteo sensibil.

„Am avut vreme caldă când trebuia să fie rece şi a plouat când trebuia să fie cald şi senin“, sumarizează Pozdarie influenţa vremii în business în 2021.

Totodată, 2021 s-a remarcat printr-o dorinţă crescută a populaţiei de a realiza vacanţe şi concedii, lucru pe care mulţi nu l-au făcut anul trecut, primul an de pandemie, când erau în vigoare o serie de restricţii şi când teama era mai mare.