Se prefigurează cel mai bun an: McDonald’s a încheiat S1/2021 cu afaceri de 110 mil. euro, cu 38% peste anul anterior şi cu 20% peste rezultatele din primele şase luni din 2019. România contribuie cu 60% la businessul Premier Capital, grupul care deţine franciza McDonald’s în şase ţări – Estonia, Malta, Grecia, Letonia, Lituania şi România

Autor: Cristina Roşca 14.10.2021

McDonald’s Româ­nia a obţinut în primele şase luni din acest an o cifră de afaceri de aproape 110 milioane de euro, cu 38% mai mult decât în aceeaşi perioadă din 2020. Avansul puternic este justificat de faptul că în perioada martie – mai 2020 a avut loc lockdown la nivel naţional, astfel că au fost închise restaurantele, cafenelele şi barurile din România.

În cazul McDonald’s au funcţionat doar unităţile de tip drive şi doar pentru comenzi la pachet. Totuşi, rezultatele din prima parte a anului trecut au fost susţinute de vânzările din primele două luni şi jumătate, când nu se vorbea încă de pandemie în Europa, ba din contră, executivii şi analiştii erau extrem de optimişti pentru perspectivele economice.