Claire Schalenbourg, director resurse umane BRD: Ne pregătim pentru un viitor în care angajaţii din front office vor lucra în telemuncă. În viitor, şi angajaţii din front office vor interacţiona cu clienţii prin telemuncă. Costurile cu personalul în grupul bancar BRD au crescut cu 6% în 2021

Autor: Adelina Mihai 18.10.2021

După pandemie, angajaţii BRD vor putea lucra câte 1-3 zile pe săptămână de acasă Băncile concurează cu IT-ul, centrele de servicii, firmele de consultanţă şi chiar cu statul în atragerea candidaţilor.

BRD - Groupe Société Générale, a treia cea mai mare bancă după active din România, se pregăteşte pentru un viitor al muncii hi­brid, în care anga­ja­ţii vor putea lucra de acasă jumătate de săp­tămână, chiar dacă activează în de­par­tamentele care presupun inter­acţiunea cu clienţii.

„În viitor, cadrul nostru general pen­tru telemuncă va cuprinde între una şi trei zile de lucru la distanţă pe săptă­mâ­nă pentru persoanele cu func­ţii care permit desfăşurarea activi­tăţii la dis­tanţă. Pe termen lung, vom conti­nua să automatizăm şi să digitalizăm pro­ce­sele pentru a permite tot mai multor func­ţii, inclusiv în front office, să be­neficieze de facilităţi de muncă la dis­­tanţă“, a ex­plicat Claire Schalen­bourg, director executiv de resurse umane, BRD - Groupe Société Générale, într-un in­ter­viu acordat prin e-mail. Cu o ex­pe­rienţă de 18 ani în grupul Société Générale, Claire Schalenbourg coor­donează din iulie anul trecut politicile de resurse umane ale BRD.