Cum se văd blocajele din producţie şi transport în singura fabrică de televizoare din România: Furnizorii de componente au închis temporar fabricile, costul de transport pe mare a crescut. Renaissance Public Service din Chiajna a înregistrat în 2020 afaceri de 323 de milioane de lei, în scădere cu 25% faţă de 2019, ultimul an de dinainte de pandemie
♦ Compania asamblează televizoare sub branduri precum Schneider, NEI şi JVC.
Compania Renaissance Public Service, singurul producător de televizoare din România, nu a pierdut în acest an niciun client, însă nici nu a câştigat vreunul nou, pe o piaţă dificilă, marcată încă de efectele pandemiei de COVID-19.
„Nu am pierdut clienţi, dar nici nu am câştigat alţii noi. În anul 2021 avem acelaşi portofoliu de produse - NEI şi Schneider pentru piaţa din România şi branduri ale clienţilor din Franţa, Germania, Italia, Spania, Belgia şi Portugalia. Nu am sesizat schimbări de consum în comportamentul clienţilor noştri. Raportat la livrări, nu s-a simţit o creştere a apetitului de consum“, spune Andreea Creangă, acţionar în cadrul companiei. Firma românească este deţinută de doi antreprenori locali – Steluţa Andreea Creangă (10%) şi Eduard Comănescu Schimbinschi (90%), conform datelor de pe platforma confidas.ro.