Cum se văd blocajele din producţie şi transport în singura fabrică de televizoare din România: Furnizorii de componente au închis temporar fabricile, costul de transport pe mare a crescut. Renaissance Public Service din Chiajna a înregistrat în 2020 afaceri de 323 de milioane de lei, în scădere cu 25% faţă de 2019, ultimul an de dinainte de pandemie

Autor: Cristina Roşca 23.10.2021

Compania asamblează televizoare sub branduri precum Schneider, NEI şi JVC.

Compania Renaissance Pu­blic Service, singurul pro­ducător de televizoare din România, nu a pier­dut în acest an niciun cli­ent, însă nici nu a câş­tigat vre­­unul nou, pe o pia­ţă di­fi­cilă, marcată încă de efec­­tele pande­mi­ei de COVID-19.

„Nu am pierdut clienţi, dar nici nu am câştigat alţii noi. În anul 2021 avem acelaşi portofoliu de produse - NEI şi Schnei­der pentru piaţa din România şi branduri ale clienţilor din Franţa, Germa­nia, Italia, Spania, Belgia şi Portugalia. Nu am sesizat schimbări de consum în com­por­ta­­mentul clienţilor noştri. Raportat la li­vrări, nu s-a simţit o creştere a apetitului de con­sum“, spu­ne Andreea Creangă, acţio­nar în cadrul companiei. Firma românească es­te deţinută de doi antreprenori locali – Ste­luţa Andreea Creangă (10%) şi Eduard Co­mănescu Schimbinschi (90%), conform datelor de pe platf­orma confidas.ro.