(P) La 5 ani de la lansarea primului card Gusto Pass, Sodexo se îndreaptă către digitalizarea completă a cardului de masă, aducând o nouă experienţă semnificativă beneficiarilor săi şi un nou design al cardului

Autor: Publicitate 19.10.2021

Începând cu această lună, Sodexo Romania, lider de piaţă în domeniul beneficiilor extra-salariale şi a serviciilor pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii angajaţilor, lansează noile carduri de masă Gusto Pass, cu un design nou şi modern. Din octombrie, toate cardurile Gusto Pass emise vor avea o noua înfăţisare şi vor fi disponibile atât pentru noii beneficiari Sodexo, cât şi pentru primii noştri beneficiari de carduri, care s-au bucurat de serviciile inovatoare ale Sodexo pe parcursul ultimilor 5 ani şi care urmează să îşi reînnoiască cardurile.

„Acum 5 ani am lansat primul produs digital Sodexo, cardul de masă Gusto Pass, un beneficiu care încurajează o dietă sănătoasă şi oferă angajaţilor o experienţă extraordinară. Am fost primii care au adus pe piaţă metode inovatoare de plată mobilă, aflarea PIN-ului digital, livrarea la adresa de domiciliu în timpul pandemiei şi ne asigurăm că, în continuare, beneficiarii noştri vor avea posibilitatea de a experimenta noi servicii şi soluţii digitale împreună cu noul design al cardului”, a declarat Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo BRS România.

Posesorii de modele vechi de carduri le vor putea utiliza în continuare până la expirare, când vor fi înlocuite cu cele noi. Suma rămasă pe cardurile care expiră va fi transferată pe noul card, care va păstra acelaşi cod PIN.

„Peste un milion de utilizatori folosesc în prezent cardul de masă Gusto Pass, ceea ce ne arată interesul angajaţilor români pentru soluţii digitale. Beneficiarii noştri se află în centrul tuturor iniţiativelor noastre, ţinem cont de părerile lor şi ne asigurăm că tranziţia către noul card va fi o experienţă excelentă, de la obţinerea şi până la utilizarea acestuia, în cea mai mare şi mai diversificată reţea de magazine partenere”, a adăugat Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo BRS România.

Conceptul vizual a fost inspirat de valorile esenţiale ale produselor Sodexo, împărtăşite şi de părerile beneficiarilor noştri.  Noul design al cardului de masă exprimă valorile din era digitalizării: libertatea de alegere, simplitatea şi flexibilitatea, evidenţiind beneficiul de bază oferit – prânzul. Aşa a apărut ideea de a ilustra cel mai plăcut moment oferit de cardurile de masă - aroma mâncării fierbinţi.

Noul aspect al cardurilor de masă se integrează în noua lume digitală: aplicaţia mobilă, portalul online MySodexo, platforma de administrare a serviciilor, site-ul nostru şi aplicaţia 7card complet digitală, sunt elementele care definesc ecosistemul pe care Sodexo l-a construit pas cu pas în evoluţia sa, pentru a oferi beneficiarilor noştri confort, siguranţă, un stil de viaţă sănătos şi uşurinţă în utilizarea produselor.

 

Lansarea Apple Pay şi Sodexo Pay, în urmă cu doi ani, a fost un alt pas în direcţia digitalizării şi în dezvoltarea sistemelor de plată mobile. Astfel, Sodexo a devenit primul emitent de carduri din România care a oferit utilizatorilor posibilitatea de a înscrie toate beneficiile extra-salariale primite în sistemul de plată cu telefonul mobil, în timp ce abonamentul 7card era disponibil online atât pentru angajaţi, cât şi pentru copiii lor, în perioada în care sălile de sport erau închise. Acest lucru a dus la creşterea confortului consumatorilor noştri şi ne-a angajat şi mai mult în direcţia misiunii noastre, de a îmbunătăţi calitatea vieţii beneficiarilor noştri.

Aflarea PIN-ului digital direct din aplicaţia MySodexo are ca şi consecinţă eliminarea consumului de hârtie pentru imprimarea şi livrarea PIN-ului către utilizatori. Această caracteristică reprezintă doar o parte a programelor noastre ecologice şi de mediu, care se concentrează pe reducerea deşeurilor şi a amprentei de carbon, parte din iniţiativa globală lansată de Sodexo.

Digitalizarea este un proces continuu, care ne schimbă viaţa de zi cu zi şi permite viziunea în viitor. În acest sens, beneficiarii noştri au fost primii care au putut să utilizeze cardul de beneficii imediat după emitere, înainte de a-l primi în formă fizică.

2 milioane de consumatori şi angajatorii lor apreciază astăzi produsele Sodexo. Oferind cea mai mare şi mai diversificată reţea de parteneri la nivel naţional, online şi offline, Sodexo continuă să investească în extinderea acesteia şi în soluţii digitale pentru a răspunde nevoilor utilizatorilor săi, de a economisi timp şi de a-i încuraja să adopte un stil de viaţă sănătos.

Despre Sodexo România

Sodexo România este parte a Grupului Sodexo, lider mondial în domeniul serviciilor pentru calitatea vieţii. Compania activează pe piaţa din România de peste 20 de ani, oferind companiilor o gamă complexă de beneficii extra-salariale pentru angajaţi. Peste 30.000 de companii şi 2 milioane de angajaţi utilizează deja produsele Sodexo.