Curierul DPD: Vedem o creştere importantă a volumelor de livrări în zonele rurale. Suntem în grafic cu obiectivul de creştere de 20%. Urmează cea mai aglomerată perioadă

Autor: Miruna Diaconu 19.10.2021

Compania de curierat Dynamic Parcel Distribution (DPD), una dintre cele mai mari companii de le plan local,  şi-a bugetat pentru anul acesta o creştere de 20% faţă de anul anterior, iar până în prezent, acest obiectiv a fost atins, însă, urmează cea mai aglomerată perioadă pentru industria de curierat în care volumele vor creşte considerabil în perioada Black Friday şi a sărbătorilor de iarnă, ceea ce ar putea duce chiar la o creştere mai mare faţă de cifrele iniţiale.

„Creşterile au fost mai puţin spectaculoase decât cele în­re­gistrate anul trecut. Nu aveau cum să fie. Dar e-commerce-ul a continuat să crească, chiar dacă într-un ritm mai domol. Au crescut, implicit, şi volu­mele noastre. şi mă refer inclusiv la volumele B2B, a căror creştere a fost chiar mai mare decât cea din anul 2020, ceea ce a contribuit la realizarea obiectivelor de creştere. Chiar în aceste zile constatăm o creştere ceva mai mare a volumelor. Punem acest lucru pe seama celui de-al patrulea val al pandemiei“, spune pentru ZF Elena Andrei, business development & marketing manager în cadrul DPD.