VIDEO. Daniel Rusen, director de marketing şi operaţiuni al Microsoft România: „Dacă pui în mâna utilizatorilor o aplicaţie digitală aceştia o vor folosi. Trebuie să petrecem mai mult timp gândind ce putem face ca oamenii să interacţioneze online cât mai uşor cu serviciile şi produsele pe care le oferim”

Autor: Alexandra Cepăreanu 19.10.2021

„Capitalul uman a fost factorul determinant în pandemiei, oamenii care s-au gândit cum să implementeze accelerat noile tehnologii şi ce să dezvolte pentru a fi mai agili şi pentru a continua activitatea. Tehnologia a fost un catalizator.”

Contextul pandemic a împins utilizatori de toate vârstele spre mediul digital, astfel că pentru a menţine creşterea nu­mărului de clienţi înre­gistraţi în mediul online companiile care dez­voltă sau oferă servicii în acest mediu trebuie să continue să găsească soluţii pentru a facilita accesul la tehnologie şi pentru a uşura interacţiunea clienţilor cu produsele şi ser­viciile pe care le pot accesa în mediul online.

„Dacă pui în mâna utilizatorilor o aplicaţie digitală aceştia o vor folosi, pentru că au văzut că este mai eficient, mai simplu şi e mai bine pentru ei. Deci, în continuare trebuie să petrecem din ce în ce mai mult timp pentru a ne gândi cum putem face ca aceşti clienţi să interacţioneze cât mai uşor cu serviciile şi produsele pe care le oferim în mediul online indiferent de industria în care activăm”, a spus Daniel Rusen, director de marketing şi operaţiuni în cadrul subsidiarei locale a gigantului american Microsoft, în cadrul videoconferineţi ZF High-Tech Innovation Summit 2021.