GroupM, unul dintre principalii jucători din piaţa media, lansează o platformă dedicată managementului campaniilor cu influenceri şi creatori de conţinut

Autor: Cristina Bellu 20.10.2021

GroupM România, unul dintre principalii jucători din piaţa media şi parte din WPP Group, lansează INCA, o platformă dedicată managementului campaniilor cu influenceri şi creatori de conţinut.

România este a doua piaţă din CEE, după Polonia, în care WPP lansează acest proiect, o platformă de care poate beneficia orice client din piaţă şi care oferă suport tuturor agenţiilor de media, creaţie şi PR din cadrul WPP Group.

“Piaţa de influencer marketing din România are nevoie de soluţii bazate pe tehnologie, precum cele oferite de INCA, prin care să adreseze acele întrebări la care clienţii nu găsesc întotdeauna un răspuns: cine sunt influenceri potriviţi pentru o campanie, care este audienţa acestora şi ce o face relevantă pentru anumite produse sau servicii, cum se pot amplifica rezultatele unei campanii şi cine îşi asumă obiectivele acesteia”, explică Costin Cocioabă, INCA Romania Lead.

INCA derulează deja campanii de content marketing în parteneriat cu agenţiile din Grup, în alte 25 de pieţe în care operează WPP, precum UK, Olanda, Germania, Polonia, USA, Canada, India, China sau Noua Zeelandă.

Proiectul a fost dezvoltat ca o necesitate pentru clienţii agenţiilor din cadrul Grupului, dar şi ca urmare a creşterii vizibile şi susţinute a pieţei de influencer marketing din utimii ani, în contextul în care influencerii sunt un canal de  comunicare ce nu lipseşte din majoritatea campaniilor integrate.

Coordonatorul INCA în România, Costin Cocioabă, are o experienţă de 20 de ani în marketingul digital, dintre care 10 ani în marketingul realizat cu ajutorul creatorilor de conţinut, el însuşi fiind unul dintre aceştia, de mai bine de 15 ani. Costin Cocioabă a ocupat poziţii de leadership în companii de top din România, precum ProTV, Bakers Digital Communication, Thinkdigital sau 2Performant.

Principalele responsabilităţi din noua poziţie sunt legate de consolidarea platformei INCA pe piaţa locală şi crearea de produse si soluţii bazate pe date şi inteligenţă artificială care să răspundă eficient nevoilor de business ale clienţilor, atunci când vine vorba de includerea creatorilor de conţinut şi a influencerilor în mixul de comunicare.