eMAG a investit 5 mil. euro pentru a intra în comerţul alimentar online cu propriul hipermarket virtual, Freshful. Miza: vânzări de 200-250 mil. euro anual în prezent

Autor: Cristina Roşca 22.10.2021

EMAG, cel mai mare retailer online local, a intrat în comerţul alimentar virtual cu propriul concept, ce poartă numele de Freshful. Este vorba de un hipermarket online ce mizează pe produse proaspete şi pe livrare rapidă. Pentru a lansa acest concept, eMAG a investit peste 5 milioane de euro în tehnologie, operaţiuni şi într-un depozit frigorific propriu.

Ziarul Financiar a scris anterior că eMAG pregăteşte un proiect ca alternativă online la supermarketuri. Freshful, serviciu disponibil momentan în Bucureşti şi Ilfov, are în ofertă 18.000 de articole - fructe, legume, carne, lactate, articole de uz casnic - de la producători locali sau internaţionali. Miza sunt însă producătorii şi fermierii locali, atât cei care au produse obişnuite, cât şi cei care au în ofertă articole eco sau bio.