Fintechul Dateio a lansat, împreună cu UniCredit Bank, platforma de marketing ShopSmart

Autor: Mircea Nica 26.10.2021

Dateio, fintech înfiinţat în 2014 în Praga, a dezvoltat o platformă de marketing bazată pe datele tranzaţionale cu cardul pe care băncile partenere le oferă clienţilor în aplicaţia lor de mobile banking. Cea mai recentă implementare a platformei este realizată în cooperare cu UniCredit Bank, sub programul ShopSmart, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.

„Lansarea parteneriatului cu UniCredit Bank în România este un pas important pentru noi pe piaţa locală, fiind a doua bancă cu care avem o colaborare aici, după lansarea programului George Moneyback împreună cu BCR în 2021. Vedem în continuare un interes crescut din partea altor bănci din piaţă pentru platforma noastră ce oferă clienţilor un mai bun value proposition şi creşte engagementul lor cu banca. Avantajul soluţiei noastre e dat de posibilitatea de a targeta precis clienţii, pe baza comportamentelor lor reale de consum şi atribuire exactă a unui canal digital în magazine fizice - ambele caracteristici fiind unice acestui canal de marketing,“ a spus Ondrej Knot, co-founder & CEO Dateio.