Care sunt minusurile pieţei de e-commerce din România. Comercianţi versus clienţi VIDEO

Autor: Iulian Tenchiu 06.11.2021

Piaţa de e-commerce din România s-a dezvoltat puternic pe fondul pandemiei şi a ajuns să ocupe locul 50 la nivel global, după o creştere de 20% în 2020. Printre cele mai importante probleme ale acestui domeniu se numără lipsa de investiţii constante în tehnologie a comercianţilor, dar şi o lipsă de încredere generalizată faţă de e-commerce a clienţilor.

„Pe partea comercianţilor, ei nu au disciplina de a investi în tehnologie. E vorba despre nişte funcţionalităţi pe care ei şi le doresc, dar nu sunt dispuşi să investească. Nu exist o constanţă în acţiunile pe care le fac către client. Din perspectiva clienţilor, aceştia nu au încredere foarte mare în comerţul online. Sunt foarte mulţi comercianţi care nu-şi respectă promisiunile”, a declarat Cristi Movilă, Growth Leader VTEX, în cadrul emisiunii de business ZF Live.