Metro finalizează integrarea unei platforme de 10.000 mp în depozitul central din Ştefăneştii de Jos, care ajunge la o suprafaţă de peste 65.000 mp. Proiectul înglobează toate operaţiunile logistice ale companiei

Autor: Cristina Bellu 04.11.2021

Lanţul de magazine de tip cash & carry Metro a finalizat extinderea cu 10.000 de metri pătraţi a centrului logistic operat de companie în localitatea Ştefă­neştii de Jos de lângă Bucureşti, care ajunge astfel la o suprafaţă de peste 65.000 de metri pătraţi.

Noul spaţiu, delvoltat în parteneriat cu Warehouses De Pauw (WDP), prevede o zonă de birouri de peste 300 de metri pătraţi, 20 de rampe de alimentare şi descărcare, plus o zonă drive-in, consolidând capacitatea depozitului cu temperatură ambientală, şi o acoperire echilibrată pe toate intervalele de temperaturi, arată informaţiile transmise de reprezentanţii companiei.

Potrivit acestora, proiectul este predat în baza unui contract de închiriere încheiat pe zece ani, cu posibilitate de extindere cu încă zece ani.

“Proiectul înglobează pe o singură platformă toate operaţiunile logistice permiţându-ne o eficientizare  a costurilor, dar şi a flexibilităţii contractuale cu partenerii şi clienţii noştri”,  spune Adrian Ariciu, CEO METRO România.

În 2018, Metro Cash & Carry România a extins atât spaţiile logistice cu temperatură controlată, cât şi spaţiile logistice cu temperatură ambientală. Planurile de viitor ale companiei în sfera logistică se con­centrează pe deschiderea noii plat­forme de lângă Bucureşti.

Metro Cash & Carry, unul dintre primii comercianţi care a intrat pe piaţa locală, deţine o reţea de 30 de magazine angro care se adresează clienţilor revânzători - mici comercianţi sau jucători HoReCa. Totodată, nemţii dezvoltă prin parteneri şi reţeaua de magazine mici LaDoiPaşi, operate în sistem de franciză.

Comerciantul german Metro Cash&Carry România a încheiat anul trecut, marcat de pandemia de Covid-19, cu afaceri de 6,1 mld. lei, cu 5% mai mari decât în 2019.