Javier Garcia del Valle, CEO-ul Happy Tour: Marile companii nu îşi mai trimit angajaţii la întâlniri de o zi în Austria sau Franţa, le organizează online. Cererea pentru bilete de avion a scăzut. Acest segment generează doar 40% din afaceri, faţă de 60% anterior

Autor: Mirabela Tiron 08.11.2021

Agenţia de turism Happy Tour, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţă, a finalizat primele nouă luni din acest an cu afaceri de 12 milioane de euro, cât nivelul înregistrat pe tot 2020 iar până la final de an estimează că va atinge pragul de 15-16 milioane de euro.

„Segmentul de bilete de avion a scăzut, generează acum 40% din afaceri faţă de 60% anterior. Marile firme nu îşi mai trimit angajaţii la întâlniri de o zi în Austria sau Franţa, le organizează online, nu vor să rişte nimic. Totuşi vedem o revenire uşoară pe business travel, firmele din tehnologie, FMCG, gaze şi petrol au mai organizat evenimente“, a spus pentru ZF Javier Garcia del Valle, CEO-ul companiei.  Anul acesta el a preluat integral acţiunile agenţiei de turism Happy Tour de la GED Eastern Fund II, parte din fondul spaniol de investiţii GED prin firma Hey, Be Well! AG. Tranzacţia a fost finalizată la sfârşitul lunii iunie. „Vreau să capitalizez compania cu 2 milioane de euro în următorii doi ani. Nu pot face publică valoarea tranzacţiei“, a spus el.