ZF Live. Răzvan Boşomoiu, general manager, La Lorraine România, producător de panificaţie: Fabrica din România, de la Câmpia Turzii, a fost gândită pentru toată Europa de Sud-Est şi o parte din Europa Centrală. Primele două faze au totalizat o investiţie de 70 milioane de euro. . Urmează faza a treia, o nouă investiţie de 60-70 mil. euro, cu 150 de locuri de muncă

Autor: Alexandra Matei 08.11.2021

♦ Faza a treia a fabricii presupune o investiţie de încă 60-70 mil. euro, va crea 150 noi locuri de muncă şi va creşte capacitatea de producţie de la 56.000 de tone până la 95.000 de tone.

Grupul belgian La Lorraine, cu o istorie de aproape 100 de ani în panificaţie, a investit peste 70 mil. euro într-o fabrică nouă în România, la Câmpia Turzii, din care aprovizionează România şi multe alte ţări europene.

Fabrica are trei faze, după cum spune Răzvan Boşomoiu, general manager, La Lorraine România, primele două sunt deja finalizate, iar construcţia pentru cea de-a treia ar trebui să înceapă anul următor. Aceasta presupune o investiţie de încă 60-70 mil. euro, va crea 150 noi locuri de muncă şi va creşte capacitatea de producţie de la 56.000 de tone până la 95.000 de tone.

„Fabrica din România, de la Câmpia Turzii, a fost gândită pentru toată Europa de Sud-Est şi o parte din Europa Centrală. Fabrica este la jumătatea distanţei dintre Budapesta şi Bucureşti şi fiind o industrie unde valoarea pe orice unitate de greutate sau volum e mică, ponderea costului de transport şi logistic este foarte mare. Istoria La Lorraine România a început cu 2-3 ani înainte de fabrica de la Câmpia Turzii. A început cu import, apoi s-a validat ideea că România e o piaţă interesantă şi, ulterior, s-a decis construcţia fabricii. Astăzi avem acoperire naţională şi livrăm în toate magazinele de retail din ţară. Avem o echipă de 260 de oameni în fabrică şi pentru noile linii care se vor construi vom mai angaja încă 150 de oameni“, a spus Răzvan Boşomoiu, general manager, La Lorraine România, la emisiunea online de business ZF Live.