Andreea Moldovan, Avon, un business de vânzări directe cu afaceri de 373 mil. lei: Încă ne confruntăm cu o instabilitate care îşi pune amprenta asupra comportamentului de consum, dar ne uităm cu optimism la 2021, vedem reveniri ale categoriilor-cheie

Autor: Cristina Roşca 09.11.2021

Compania de vânzări directe Avon este unul dintre cei mai mari jucători ai pieţei locale de cosmetice, cu afaceri de peste 373 de milioane de lei în 2020, în scădere cu 20% faţă de anul de dinainte de pandemie.

Andreea Moldovan, general manager al Avon pentru regiunea SEE, spune că 2021 a păstrat parţial provocările anului trecut.

De exemplu, în cazul Avon - una dintre cele mai mari companii de vânzări directe de cosmetice şi unul dintre jucătorii principali din piaţa locală de beauty - întreaga experienţă de vânzare este puternic personalizată, alimentată de conexiunile dintre oameni.  „Cu pandemia încă prezentă în vieţile noastre şi anul acesta, ne-am concentrat în continuare pe găsirea acelui echi­li­bru optim dintre digitalizare şi menţinerea spiritului de co­mu­nitate şi a notei personale la fiecare interacţiune cu brandul.“