Julien Munch, CEO al Carrefour România: Cea mai bună decizie pe care am luat-o a fost că am accelerat modelul nostru omnicanal, dar şi strategia noastră online

Autor: Cristina Roşca 10.11.2021

♦ Carrefour acoperă mai multe segmente de piaţă cu cele peste 350 de magazine offline pe care le are în România ♦ Grupul a fost unul dintre primii retaileri mari care au pariat pe online şi livrări în România chiar şi într-o perioadă în care acest segment mergea greu şi avea vânzări mici. Julien Munch, CEO al Carrefour România, spune că face shopping online în timpul săptămânii pentru că e mereu pe fugă, iar offline la finalul săptămânii pentru plăcerea de a se plimba printre rafturi, de a vedea şi de a atinge produsele. De altfel, tocmai despre acest model mixt de business pe care îl operează acum Carrefour în România, executivul spune că a fost cea mai bună decizie a sa de business. „Cea mai bună decizie a fost faptul că am accelerat modelul nostru omnicanal, dar şi strategia noastră online, care consider că răspund cel mai bine aşteptărilor tot mai fluide ale clienţilor. Pe scurt, am încercat să le ofer clienţilor ce vor, unde vor şi cum vor.“